Superhandsfree + älsklingsjobb !!!

Mina handsfree har varit borta nu ett tag, kanske en vecka, och idag kom mamma in i mitt rum och frågade om dessa handsfree var mina?

- Ja det är mina, vart hitta du dom?
- Ja dom lär ju vara rena nu, hittade dom i din byxfixa när jag tagit ut tvätten..
- Vaa? TVÄTTA DU DOM?!
- Inte mitt fel.
-Suck.... Döda alltså XD

Aha, då
var det bara att slänga dom då, men skinande rena var dom iaf! Vändningen kom, när jag från ingenstans fick för mig att kolla om de kanske ändå funkade... HELL YEAH it did! :D Vem visste att dom klarade detta? Haha.. Rena och skinande hörlurar + funkar jävligt bra!:)

Sen så blev det snabbt iväg till nya jobbet! ÄLSKAR våran grupp... Det har blivit vårt lilla gäng :p Så jävla sköna vi är, och har så jävla roligt.. Love it.. Allt!!!! :) Hoppas vi hinner prestera så bra så möjligt de här två veckorna, så vi får behålla det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0