SsssSSSsssSS

(kunde inte komma på någon rubrik :$)

Hejhej!
Sitter här hos Kary och väntar på att hon ska bli klar så jag kan tatta lite på hennes kabel som också funkar till min digital kamera.. Så jag får ta me den hem sedan och pröva om den funkar hehe.. Idag var vi iväg på första arbetsdagen på nya jobbet, som mest bestod av en introduktion och en inblick i hur dom jobbar och hur lokalerna ser u t och så.. Om allt går som jag vill att det ska kmr jag stormtrivas det är jag säker på!! Så imorrn blir det upp tidigt och fixa med en lunchlåda också, för vi ska på 9 timmarsutbildning :) Hoppas allt går som en prima ballerina!! hihi..


En sak som irriterar mig grovt är när folk är respektlösa!! Alltså, kan inte folk använda sin mun, då jävlar ska dom fan inte kunna få behålla sin tunga!!!! Även om man är arg förbannad irriterad what ever så ska man fan kunna artikulera sig rätt!!!! Orka gå runt och fjanta och tönta sig... sånt där står jag inte ut med längre!!



Hehehe... Har känt mig fattig med bilder senaste tiden.. Så  jag titta igenom brorsan data o hitta den här bilden från förra sommarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0