New Moon

Alltså, i min förra blogg, har jag skrivit 100 gånger om angående min twilight hysteri.. Jag, bokstavligtalat äslar twilight böcker + filmen ( och kommande filmer ). Jag är verkligen besatt, och nu är jag på fjärde och sista boken, har ca 100 sidor kvar att läsa, och believe me, de kommer att läsas ur ikväll!! höhö!

Så ni fattar hur jävla galen och spänd jag är inför premiären av Twilight New Moon?? Jag och Mikka är riktiga fans och vi kmr så fan tälta om de ska vara så för biljetternas skull!! Nu förstår jag hur det känns för alla som jag ansett varit lite töntiga med deras hysteri och besatthet av Starwars, sagan om ringen osv... Vi kmr klä ut oss till vampyrer!! hahah :p <3



Alltså, kan
inte fatta!! ÄLSKAR trailern.. Kmr säkert älska filmen med!!! Inte så långt kvar nuuuu..!! Och kolla hur gudomligt snygg Edward är!! Fast Jacob Black är fan in på hällarna han med...grrr...

Love & Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0