Just another day.

Hej! Är verkligen jätte trött idag, helgen tog kål på mig, både fysiskt och känslomässigt. Men det är bara att bita ihop och ta chansen på en ny dag. ska snart upp till kontoret och hämta ut ett par nycklar, sedan jobba komma hem vara med patti och sedan iväg till kvällsjobbet.

Mamma har 99% rätt. Det känns som att jag börjar gå bakåt igen, samma äckliga virvel jag så svårt hade lämnat, men ändå lämnat. Hur kom det sig att det blev så lätt att virvlas in i samma gamla äckliga rutiner? Skillnaden den här gången var väl att jag verkligen trodde att den här gången var annorlunda, att efter allt smuts i vår historia så hade de äntligen renats. Men nej, icke sa nicke. All over again. That's why I will no forget. Förlåta men inte glömma? För det är där det gått grymt snett igen, jag kan inte glömma. Kan inte glömma allt hemskt som har hänt. All smuts. 1% fel, pga att yo igual siempre te voy a querer.

Jag har bettet mig illa. Men du mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0