G'day.

Godmorgon! Eller ska man säga god eftermiddag? Vakna iaf upp för en timme sedan, har ätit frukost hållt mamma sällskap tagit en cigg med mikka och nu sitter jag här. Ska snart klä på mig för att gå en promenad med mamma :) Stackarn, är hemma sjukskriven, nu är det jag som får ta hand om henne, som ett litet barn. Hihi. Känner mig som en mamma faktiskt hehe :p

Senare ikväll kommer Srdjan in hit, så ska väl chilla med honom och mikka och så får vi se vad som händer senare, vill helst hålla mig i närheten så jag kan vara tillgänglig för min mami.

Ok ok, nu ska jag ta en cigg och sedan städa upp lite i köket, klä på mig och gå ut på promenad :)

Love & Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0