Det här är jag och bara jag.

Hej hej! Mitt namn är Valeska. Jag är 19 bast, jobbar och sparar pengar för att åka på en 90 dagars semesterresa till chile, där jag har mina rötter. Det här är en väldigt diskret blogg, mest för att mina vänner ska kunna ta en del av min vardag. Eftersom jag har mina vänner väldigt utspritt här i detta ikea land. Och eftersom alla har så mycket sysselsättningar så tror jag nog att det är väldigt roligt att få ta del av ens väns vardag om man inte får chansen att dela den med den. Så det är det min blogg är till för, för att mina vänner ska ta en del av min vardag, mina tankar och mina åsikter. No bullshit. Just me!

Love & Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0