WoopPiWoopPi..

Hej hej!! vilken great dag det är idag! :) Vaknade runt 10 och har varit uppe och fixat med lite grejer och om två timmar ska jag vara på plats på nya jobbet! Spännande!! :)

Hade en jättekonstig dröm, jag drömde om krig där nästan hela min familj var med i.. Vi var uppe i ett höghus när helt plötsligt höghuset börjar rasa ner och vi kunde höra bombnedslag, usch. Sedan så sprang vi mot ett hus och vi tappade fler och fler i familjen + vänner. sedan när vi var i huset kändes det tryggt tillsdet helt plötsligt börjas skjutas mot huset och alla dog förutom jag och min bror som sprang in i ett rum och ut ur en ventil .. Sedan vaknade jag.. Usch det var ingen rolig dröm inte :( Undrar vad de kan betyda?.. Krig.. usch.


Har hållt på och ändrat lite på bloggdesignen, e ganska så nöjd faktiskt... Ska se om de går att göra några små justeringar när jag har tid :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0