Svar till Alex.

Hej hej Alex! jo det är väl lite upp och ner med mig.. Har så mycket blandade känslor på gång. Jag åker till chile den 7 januari och resan är betald ja! Så nu jobbar jag så mycket som det går för att tjäna ihop fickpengar.. Lite tråkigt bara att jag aldrig riktigt får jobba heltid men ändå blir så uttmattad av jobbet, iböand får man jobba hela 12 timmar ena dagen och nästa 3 ynka. Men det är vad det är och man får bita ihop bara.. Jag har också tänkt på den dagen när vi gick i parken ihop.. Vilken lätt och skön dag det var, solen bara reflekterades av den vita snön och man kunde verkligen känna hur kylan sved mot kinderna men det var ändå en skön vinterkänsla.

Blåmärken, jag? Hehe Nej.. Jag festar inte lika mycket längre det blir mer vid speciella tillfällen, såsom när vänner och familj fyller år men oftast inte mer än så! Hehe.. Har du varit iväg på någon fest i f-mark då? Är det som vanligt? Föresten vad kul det där med kör! Hoppas du får sjunga solot då, tror det kommer bli riktigt grymtBalen var helt underbar, jag jens nicoll & hennes kavaljer knäckte balen faktiskt!! Höhö.. Nej men seriöst jätte fint var det verkligen! Vad kul att du sett fotografiet, det har inte jag, förutom dom vi tog själva, men du får gärna bjuda upp mig till din bal! haha! Om jag är i sverige då.. Vem vet jag kanske stannar kvar i chile..Och nu kom jag på att jag visst fått ett blåmärken, blandat med massa skrapsår, min vän fyllde år i helgen och jag hade lite för höga klackpumps!!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och gå och jobba lite.. Du får ha det bäst Alex.. Hör av dig

Saknar dig

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0