SCARY SHIT!!

Kolla på den här länken och se videon " http://www.thatvideosite.com/video/school_dances_sure_have_changed " såg den på jens facebook och var tvungen att dela min åsikt!
Det är det SJUKASTE jag någonsing sett. FYFAN! Så fucking jävla hemskt!!  Det är småbarn  som dansar "perreo" det är typ en reggeatondans där man " har sex " med varandra när man dansar. ASSÅ DET ÄR SMÅBARN! och det värsta av allt är mödrarna som uppmuntrar detta!!!  Det är det mest omoraliska och sjukaste jag har sett i mitt liv!! Fyfan vad hemskt, jag blev verkligen äcklad av detta! Och sen blir föräldrarna upprörda när barna får barn i 14års åldern?.. alltså this is f*cking sick.. blir så hemskt ledsen och äcklad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0