Ordbajs..

Har försökt att komma på någonting att skriva om men jag är så omtumlad och tom i skallen efter en viss händelse igår.. dock är den alldeles för privat för att jag ska kunna prata om det offentligt, men kan säga att jag känner mig väldigt konstig.. En väldigt annorlunda känsla, jag vet inte om jag tycker om det eller rent ut sagt hatar det?.. Sen märkts det att min lingonvecka is on the way, jag har kraftiga humörsvägningar, gråter som ett barn ena stunder ( över ingenting :S ) och nästa stund är jag helt happy.. Förlåt, jag vet att jag förvirrade dig igår, verkligen i'm so sorry.



Jag vet varken ut eller in alltså.. :/


Muero piola con tu secreto S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0