J'vla idiotiska taxifirma!

Igår så gifte Marcela & hesham sig.. De skulle ha ett väldigt enkelt bröllop på rådhuset följt av fika.. Mamma och jag var bjudna och bröllopet började klockan 15.00.. Eftersom mamma kom hem klockan 14.00 från jobbet så beställde vi en taxi till klockan tio i tre.. Ja vi var sent ute men ändå, de var beställt till tio i tre.. Och oftast  så brukar dom på rådhuset vänta in 10 min extra för gäster som är sena. Klockan blev 15.00 och ingen taxi hade kommit.. Då ringde mamma taxifirman och fråga vart den var, då svarade en jävla kärring ..

Kärring- Aa men den är påväg..
Mamma- Ok, men det sa du förut också?
Kärring- Ne, de var inte dig jag pratade med.( sarkastiskt röst )

Alltså, det var jag som ringde och beställde, men skäms hon inte kärring jävel???

Klockan blev 15.10(!) och jag var så arg att jag ringde på taxifirman igen..

Jag - Du, vi har beställt en taxi till varbergagatan..
Kärring - Aa men den är påväg!!!
(hon avbröt mig)
Jag - Okej, för vi beställde den till 14.50 och nu är klockan 15.10 vi har väldigt bråttom!!
Kärring - Aha, vad har du så bråttom till då? ( sarkastisk röst)
Jag- TILL ETT BRÖLLOP PÅ RÅDHUSET SOM JAG SA NÄR JAG BESTÄLLT KÄRRINGJÄVEL!
KLICK.

Asså ni
fattar inte hur ARG jag var! Helt sjukt, ok jag kanske inte borde kallat henne kärringjävel, men seriöst har hon ingen respekt? Vad är det för jävla service.. Och kunde hon inte varit ärlig istället och sagt att det inte fanns några taxibilar lediga vid den tiden? Så kunde vi har beställt från någon annan firma eller ringt någon annan som kunde skjutsat oss? Asså fyfasiken, jag har nästan lust att ringa deras chef och kräva tillbaka pengarna, för tro fan inte att vi missa bröllopet!. Så jäkla synd :( Vi var på fikat, men ändå vafaann!!...

Kommentarer
Postat av: eL HERMOSO

haha, så jävla rätt, you go girl!

2009-11-30 @ 00:58:22
Postat av: valle

HAHHA e de du jens?

2009-11-30 @ 11:06:01
URL: http://thisisamansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0