huvudvärk.

Är på jobbet. Mitt huvud håller på att sprängas. Och jag signa upp mig för att jobba fredag. Var ju sjuk hela förra veckan :( så måste jobba på fredag för att tjäna ikapp lite timmar..kommer ändå ha förlorat minst 10 tmimar...men jobbar iaf in 10 till..( har förlorat 20 h )..

En tråkig sak som har hänt är att en mycket nära vän har fått svininfluensan!!!! Ok, hur ska man ta ställning till det? Smsade denna vän och fick till svar att  det inte finns någon medicin för de???? Är de sant?? jag har umgåts med denne, tänk om jag får svininfliensan nu???????
Shiet börjar redan känna huvudvärken bli änmnu värre...vilken jävla hypokondriker jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0