Grattis mamma!

Idag fyller mamma år! Och vi har haft en liten reunion som vi säger på spanska.. Typ som ett familjemöte med nära och kära äta lite tårta och kaffe och sitta och snacka! jätte mysigt.. Så jag har haft fullt upp hela dagen ..

Var även iväg på arbetsintervjuv! GUESS WHAT? :) Jag fick jobb!! wiihoo... Börjar nu på  onsdag!! Och som vi säger på spanska " Cuando dios sierra una puerta habre una ventana" som betyder " när Gud stänger en dörr så öppnar han ett fönster".. så de har genast känts mycket bättre. Har ju varit halvdepp senaste dagarna, ena jobbet tog slut andra gick det inte så bra på ( men jag är trött på de jobbet oxå :( ). Men nu känns det så mycket bättre!!

Måste gå vidare för min skull, inte för din eller någon annans, bara för min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0