Godmorgon!

Hej hej! jag är faktiskt äntligen på jätte bra humör!! Förutom att jag e lite halvt orolig för lönen imorrn.. Eftersom jag glömde att lämna in min tidsrapport den här månaden får jag bara lön av ena jobbet och där jobbade jag bara 55 timmar.. Så jag kommer ha krisigt med pengar den här månaden :(:(. Men får 3 löner nästa månad!! Haha.. Rich bitch :p  Nej verkligen inte.. Det är pengarna jag ska ha med mig ner till chile.. Något som är skit skönt är att jag har JOBB nu :) Hihi. Så skönt.. Ska jobba fram till dagen jag åker ! Kommer bli så naaajjs!

Idag ska jag STÄDA och Packa ! :) Ska ju flytta från den här lägenheten snart..  och så måste jag börja packa ner lite sommarkläder som jag ska ha med mig ner till Chile ju :)

BESIIITOOOSSSS...

 

på Sandis 20 årsdag! :) ( HAHA JAG VET att jag har sprutat paint färg på mig, men min BH & Mage syntes där blottat och nej sån bild lägger jag inte ut! :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0