.

Det har varit en väldigt konstigt period, med jävligt blandade känslor. Vänner och familj har märt hur jag ryggar tillbaka, tar ej ansvar. Och de har verkligen rätt. Och jag är grymt stolt av mig för att kunna medge sanningen. Men jag MÅSTE säga detta, jag har aldrig någonsing känt denna känsla, en sån skrämmande äcklig känsla, av hur någon annan kan styra ens handlingar och tankar. Jag känner mig mer som besatt. Hur kan det vara så att man blir besatt utav någon?  Och man blir besvarad, men bara till 50 %. Aldrig fullt ut.

Tänk jävligt iskallt ibland är inte allt i världen den kärleken. Ibland händer det att man måste ta drastiska beslut och lägga åt sidan mycket saker. Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0