Yeeeah baby i'm back!

Gissa vem som har fått tillbaka internet då?! :) Yes baby I am :P Haha, låter som ett barn på julafton! Och Julafton var helt underbar! Fick jätte söta presenter, böcker, kappa, pengar ;), örhängen, leggins, linnen, naglack osv.. :) I'm so happy.. Mest e ja glad för att jag ska åka till Chile om 12 dagar, kan ni fatta? Helt sjukt, jag har aldrig åkt utomlands helt själv, och i tre månader?! Paniken börjar ta sig lite faktiskt..Men det ska nog gå bra, har börjat packa resväskan lite smått, men vet ej riktigt vad det är man ska ha med sig.

Dessutom ska jag avslöja vem som är mamii till den söta bebben på babystrologyn :) KARINA!
Och vem är Karina då? Jo det är min söta svägerska! hihi..Det betyder alltså att jag ska bli faster Valle, igen :) Har ju redan en brorsdotter som jag älskar överallt annat i världen! Och den här lille plutten som kommer skall oxå bli lika älskad :) <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0