Vem hade vetat.. :D

Att det skulle bli en så bra vecka!! jag har fått dom bästa nyheterna i mitt liv ärligt talat!! Och sen baby :p.. Och sen fick jag dissa äckel idioten som bara den igår :D Hahahhahahah...... Trodde du verkligen jag skulle komma? Ville se ditt förvånade face när jag ej dök upp... Stod du ute och frös oxå lr? :D Hahah.. Me beeing meeean! ;P Nee men det var inget som du inte hade förtjänat :D ( jag tänker aldrig mer svara på dina sms, så gör dig själv tjänsten och skriv aldrig mer till mig, om du inte vill skämma ut dig såklart ;) )

Jag längtar loss till Chile.. Igår satt jag och lyssna på en massa låtar som går där nere just nu :D Och stämningen aaaaaaaaaaaaaah :D Längtar grovt alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0