Varför?

ÄR jag så hemskt krasslig idag?  Det har jag varit i flera dagar nu. Jag mådde skit på jobbet. Ont i huvudet, kall i kroppen,  svimfärdig, spyfärdig... Usch ja! :'( Har bara legati sängen medans mami tagit hand om mig. Älskar dig Mamita . Är det kanske stressen över att jag ska åka till Chile? Panik. Ångest.. Åhhh.. Jag vill inte känna såhär. Och du, du där, du vet vem du är. Du lämnar alltid såna djupa spår när du kommit förbi, när vi varit. Usch, borde inte utsätta mig för detta. Gaah. sen är det nyår på torsdag, itne har jag handlat några kläder heller! =/ JAja, vi får la se vad som händer.. Tror att jag ska förbi stan imorrn efter att ha jobbat med mamma, om jag nu mår bättre imorn då. Men det hoppas vi. Ska kolla på Vänner nu och bara ta de lugnt. Love everybody. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0