Nedräknare

Ser ni min nya nedräknare? :P Det är exakt en månad och en dag tills jag åker ner till mitt vackra hemland! :) Nedräknare är la inte så snygg kanske men jag är inte någon design expert så det är jag/ni får nöja er med :p hahaha!  Igår försökte jag lägga upp bilder och skriva inlägg, men blogg.se krånglade som fan det gick inte o lägga in bilder :( Så då sket jag i att skriva faktiskt..
Kary jag och Mami var hemma hela dagen, och vi lagade ANKA.. Något jag faktiskt aldrig ätit förut, och jag kan säga att det var sjukt goottt!! och sedan gjorde vi picarones med chancaca som mami hade med sig från Chile när hon var där tidigare i år. Sjukt gott! Tror vi åt alldeles för mycket, för alla hade ont i magen sen :p

Ska iväg och hämta min resväska snart, och börja packa den med kläder jag ska ha med mig ner till Chile ju :)

GAAAAAAAAAH! Det går fortfarande inte att ladda upp bilder :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0