God eftermiddag!

Har precis ätit klart lunchen! Det blev fläskkarre och hemmagjord potatimos med sallad, mums! Allt gjorde jag själv :) Har även packat en massa, skulle jobbat dubbelpass idag på jobbet, men mamma ville ha mig kvar hemma så vi kunde packa. Det har vi gjort hela dagen det med. så ska snart hoppa in i duschen för att sedan ta mig till jobbet. Igår promenerade vi till jobbet. tog 50 minuter, och vi gick skit fort. Jag har faktiskt ont i mina skinkor idag, otränad? Ja. Haha.

Ser lilla bebisen som växer där ja, på babystrologyn ! :D Naaw, ser ut som ett litet alien gossen/tösen där ! :) Bara 7 ½ månader kvar och h*n kommer till världen! :) Längtar galet.. Anledningen till att jag inte berättar vem mamman är, är för att det är så tidigt i graviditeten, och man vill vänta ut risktiden. Men allt ska gå så bra så! Du kommer bli så galet med älskad lille bebben!


Ne nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen..

Puss puss, uppdaterar later :)



Jessy, Rossy & Jag! :) <3

Kommentarer
Postat av: Rossy

Love that pic.. I miss you babe <3

2009-12-09 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0