Baabyyyy!!!

Fan igår var jag uppe till skit sent! Men det var de värt.. Det är så att en kille jag har haft kontakt med i 4 år har ett radioprogram( han är dj oxå ) som går klockan 22-00 i Chile då.. Han och jag dejtade i Chile när jag var där sist och vi har hållt kontakten sen dess och igår så gav han mig en hälsning på sitt radioprogram och så dedikerade han denna låt till mig .. Gråtfärdig blev jag... Saknat han jätte mycket.. kommer bli galet nu när jag åker till Chile.. Klart jag ska träffa han... Världens finaste kille <3



Inbäddningen på orginalvideon gick inte och lägga in.. Så fick läggai n den här istället :( Men låten e grymt fiiiiiiin !!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0