Årets sista dag!

oj oj, helt galet hur ett år bara har 365 dagar! Inte ett skit alltså, så grymt fort har det gått faktiskt. Mycket man har gjort, mycket man har upplevt, men aldrig något man ska ångra. Bara saker man ska ta lärdom av!

Så hur spenderar man årest sista dag? Jo, just nu har jag i en ny färg i håret. Hihi. Ni får se sen vad de blev för hårfärg. Sen blir det att laga en maträtt med mami, vi ska fira hos min storebror med hela familjen + mikka. Dock e ju hon familj. Hihi. Vi tar oss ett par drinkar på o'learys runt åtta, sen hem vid 10 tiden och äter mat, dricker, får gott med sällskap, inväntar det nya året. Sedan efter det får vi se vart de bär sig av, men jag tror nog att de blir hemma med familjen + vänner och bara dricka och njuta av varandras sällskap, men vem vet, de kanske blir utgång till någon klubb, vi får se. Men jag tror nog de blir en bra dag, bra kväll och underbar natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0